Fenerbahçe Beko, seriyi 3-1 kazanarak şampiyon oldu Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN’i 77-75 mağlup ederek seriyi 3-1 kazanarak Türkiye Basketbol Süper Ligi şampiyonluğuna ulaştı. Maçın ilk dakikalarında her iki takım da skor üretemezken, Beşiktaş GAİN, Sertaç Şanlı’nın dış atışıyla öne geçti. Beşiktaş, ilk periyodu 20-16 önde tamamlarken, Fenerbahçe Beko ikinci çeyrekte toparlanarak eşitliği sağladı. Ancak Beşiktaş,…
Fenerbahçe Beko, seriyi 3-1 kazanarak şampiyon oldu
Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN’i 77-75 mağlup ederek seriyi 3-1 kazanarak Türkiye Basketbol Süper Ligi şampiyonluğuna ulaştı. Maçın ilk dakikalarında her iki takım da skor üretemezken, Beşiktaş GAİN, Sertaç Şanlı’nın dış atışıyla öne geçti. Beşiktaş, ilk periyodu 20-16 önde tamamlarken, Fenerbahçe Beko ikinci çeyrekte toparlanarak eşitliği sağladı. Ancak Beşiktaş, üst üste bulduğu isabetli atışlarla farkı açmayı başardı ve devreyi 45-40 önde kapattı.
Üçüncü periyotta Beşiktaş, savunmada ve ribaundlarda etkili bir oyun sergileyerek farkı açtı ancak Fenerbahçe Beko, son dakikalarda toparlanarak farkı azalttı. Son çeyreğe girilirken Beşiktaş önde olsa da Fenerbahçe, son dakikalarda üstünlüğü ele geçirdi ve maçı 77-75 kazanarak şampiyon oldu.
Fenerbahçe Beko oyuncuları, kupa töreninde madalyalarını alırken, kaptan Melih Mahmutoğlu ve Nando de Colo kupa sevincini birlikte yaşadılar. Final serisinin MVP’si ise Fenerbahçe Beko’dan Wade Baldwin oldu. Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Fenerbahçe Beko’yu tebrik ederek, şampiyonluklarını kutladı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]