Dolmabahçe Sarayı’nda Başlayan Yat Yarışı Cumhurbaşkanlığı himayelerinde Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın destekleriyle gerçekleştirilen Cumhurbaşkanlığı 6. Uluslararası Yat Yarışları Kurtuluş Kupası’nın İstanbul etabı, renkli ve heyecan dolu anlara sahne oldu. Dolmabahçe Sarayı önünde Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’e saygı duruşuyla başlayan yarışta, yaklaşık 300 yelkenci Beşiktaş-Beykoz arasındaki parkurda şiddetli akıntıya karşı…
Cumhurbaşkanlığı himayelerinde Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın destekleriyle gerçekleştirilen Cumhurbaşkanlığı 6. Uluslararası Yat Yarışları Kurtuluş Kupası’nın İstanbul etabı, renkli ve heyecan dolu anlara sahne oldu. Dolmabahçe Sarayı önünde Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’e saygı duruşuyla başlayan yarışta, yaklaşık 300 yelkenci Beşiktaş-Beykoz arasındaki parkurda şiddetli akıntıya karşı mücadele etti.
Cumhurbaşkanlığı Uluslararası Yat Yarışı Komite Başkanı Ekrem Yemlihaoğlu, Kurtuluş Kupası’nın ikinci etabının 19 Mayıs’ta İstanbul’da düzenleneceğini duyurdu. Yemlihaoğlu, “Samsun’a giden ekipler, Bandırma Vapuru’nun rotasında Samsun’a ulaştı. İstanbul’da da Ata’ya saygı duruşuyla başladığımız bu yarış bizi çok gururlandırdı. Her yıl yarışlarımıza daha büyük katılım gerçekleşiyor. Bu büyük mücadelelere katılan tüm ekiplerimizi kutluyorum.” dedi.
Bu etkinlik, Türk denizciliğinin ve yelken sporunun önemini vurgularken, tarihi ve kültürel değerlerimizi de yansıtan bir organizasyon olarak dikkat çekti. Denizcilik tutkunlarının heyecanla beklediği 6. Uluslararası Yat Yarışları, yelken tutkunlarına unutulmaz anlar yaşattı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]